Întrebări frecvente pe cadouri | Idee originală de cadouri. Cadou de Crăciun pentru ei și ele
Urmărește-ne:

RÄ‚SPUNDEM NELÄ‚MURIRILOR TALE


Acestea sunt întrebările și nelămuririle adresate cel mai des de utilizatori. Dacă nu găsești răspunsul pe care îl cauți, contactează-ne și vom fi bucuroși să soluționăm orice problemă ai avea.

Ce este o cutie 1000 de Planuri?

O cutie 1000 de Planuri este un nou tip de cadou gândit pentru a plăcea tuturor.

1000 de Planuri sunt prezentate sub forma constă unei cutii elegante, acoperită de o copertă exterioară și care conține:

  • 1. Un ghid cu selecÈ›ia de experienÈ›e organizate tematic - Gourmet, Loisir, Escapade È™i Unique - din care poÈ›i să alegi ce vrei.
  • 2. Un voucher cadou pentru rezervarea experienÈ›ei dorite (pe care nu este specificat preÈ›ul).

Cum se folosește 1000 de Planuri?

Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să înregistrezi cutia pe site-ul nostru web pentru mai multă siguranță. Pentru a face acest lucru, urmează pașii pentru înregistrare menționați pe voucher-ul din interiorul cutiei. După finalizare, vei putea vedea toate activitățile disponibile pentru cutia ta 1000 de Planuri, și vei putea accesa toate informațiile privind rezervarea.

Ce valabilitate are cutia mea 1000 de Planuri?

Data voucher-ului tău depinde de data cumpărării. Voucher-ul va avea o valabilitate de 1 an de la data activării în momentul cumpărării.

Cum verific valabilitatea cutiei mele 1000 de Planuri?

Poți suna la numărul nostru de telefon pentru relații cu clienții pentru a obține clarificări în privința oricărei nelămuriri privind cutia ta, suntem bucuroși să te ajutăm.

Este obligatoriu să creez un cont?

Nu este obligatoriu, dar este recomandabil. Poți face rezervarea la un furnizor folosind direct datele de contact care apar în ghid, dar ghidul nu conține toate ofertele, așa că te sfătuim să înregistrezi cutia pentru a putea vedea toate informațiile.

Voucher-ul meu cadou nu este activat. Ce trebuie să fac?

Din motive de securitate, cutiile noastre 1000 de Planuri sunt activate numai după finalizarea achiziției. Această informație este transmisă în sistem și validarea poate dura până la 72 de ore.

Dacă ai o cutie cumpărată de mai mult de 72 de ore și nu este încă activată, scrie-ne un e-mail la office@cutiecadou.ro și atașează dovada achiziționării. Dacă nu ai această dovadă, te rugăm să iei legătura cu punctul de vânzări corespunzător pentru a obține o copie.

Care este asigurarea pentru pierdere și furt și cum funcționează?

Dacă voucher-ul tău s-a pierdut nu îl putem înlocui cu unul nou. 1000 de Planuri îți oferă posibilitatea de a asigura gratuit voucher-ul tău cadou pentru pierdere și furt, dacă voucher-ul cadou a fost înregistrat peplatforma noastră on-line.

Din contul tău, vei putea solicita crearea unui nou voucher care se va genera în PDF pentru a putea fi folosit.

Notă importantă: dacă voucher-ul cadou a fost folosit înainte de solicitarea înlocuirii, înlocuirea nu va fi posibilă.

Cum realizez rezervarea?

Dacă ai primit o cutie 1000 de Planuri, rezervarea se face direct prin telefon sau e-mail cu locația asociată pe care o alegi.

Vei găsi datele locațiilor asociate în ghid. Poți, de asemenea, consulta lista completă în contul tău din 1000 de Planuri. Te sfătuim să faci rezervarea cât mai repede posibil pentru a avea posibilitatea de a alege între mai multe date. Dacă faci rezervarea prin telefon, nu uita să menționezi că ai primit un voucher 1000 de Planuri. În ziua experienței, prezintă voucher-ul cadou pe care îl vei găsi în cutie,

Important: Pentru a efectua rezervarea trebuie să menționezi numărul voucher-ului. NU OFERI NICIODATĂ NUMĂRUL DE CONFIRMARE PÂNĂ ÎN MOMENTUL ÎN CARE PREZINȚI VOUCHER-UL LA LOCAȚIE.

Nu găsesc nimic disponibil pentru a rezerva activitatea dorită. Ce pot face?

Unele dintre entitățile asociate sunt firme mici și persoana responsabilă poate fi ocupată cu prestarea unui serviciu (salon de frumusețe, activități în aer liber...).

Din acest motiv te sfătuim să suni de mai multe ori pe parcursul zilei și să lași un mesaj cu datele tale de contact, dacă nu ți se răspunde, sau să trimiți un e-mail și ți se va răspunde cât mai curând posibil.

Pot rezerva nopți suplimentare pentru a-mi prelungi șederea?

Desigur! Atunci când faci rezervarea online poți rezerva camere suplimentare sau nopți suplimentare pentru a-ți prelungi șederea la locația asociată selecționată, cu condiția ca aceasta să aibă disponibilități. Vei putea rezerva și plăti aceste servicii suplimentare contactând direct hotelul (nopți suplimentare/supliment pentru copii).

Am făcut o rezervare dar a apărut o situație neprevăzută. Cum o pot modifica sau anula?

Anularea sau modificarea se efectuează sunând direct la locația asociată unde ai făcut rezervarea.

Condițiile generale de anulare sau modificare ale acesteia vor fi aplicabile cererii tale. Te rugăm să ai în vedere că perioada minimă pentru anulare este de 72 h înainte, în caz contrar vei pierde voucher-ul.

Îți recomandăm să închei asigurarea pentru anulare, astfel încât, dacă nu vei putea anula sau participa, vei continua să profiți de valabilitatea voucher-ului pentru a face o altă rezervare.

Ce este Bonusul?

Având în vedere că încercăm mereu să oferim oferte cât mai complete și competitive, am introdus conceptul de bonus, care este un supliment pentru îmbunătățirea ofertei pentru un preț special pentru clienții noștri

Politica de livrare a produselor

Livrarea produselor se face prin firma de curierat rapid Nemo Express S.R.L. Nu se fac livrari Duminica .

Transportul este Gratuit pentru comenzi cu valoarea minima de 100 lei . Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor 1000deplanuri.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, 1000deplanuri.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.

  • Costul transportului este 15 lei pentru produsele cu valoare de pana la 100 lei indiferent de greutate sau adresa de livrare.
  • Transportul este gratuit pentru toate produsele cu valoare mai mare de 100 lei , oriunde in tara indiferent de greutate sau volum.
  • 1000deplanuri.ro efectueaza livrarea produselor doar prin curier rapid.

Transportul este Gratuit pentru comenzi cu valoarea minima de 100 lei . Imaginile care sunt prezentate pe site sunt exemplificative, produsele pot sa difere de acestea in ceea ce priveste culoarea, aspectul etc, insa in astfel de situatii clientul va fi instiintat inainte de a i se trimite comanda si nu se va trimite decat cu acceptul acestuia. Caracteristicile si disponibilitatea produselor prezentate pe acest site se pot schimba fara o notificare prealabila. Valoarea maxima a obligatiilor 1000deplanuri.ro fata de orice client in cazul nelivrarii sau al livrarii necorespunzatoare a produselor cumparate este valoarea sumelor incasate de firma noastra de la respectivul client. In cazul in care preturile sau alte detalii referitoare la produse au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, 1000deplanuri.ro isi rezerva dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea aparuta.

Comenzile care nu sunt confirmate telefonic vor fi anulate.Livrarea produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda a fost confirmata de dumneavoastra la telefon unuia din operatorii nostrii.Livrarea produselor comandate de pe site se face imediat ce comanda a fost confirmata de dumneavoastra la telefon unuia din operatorii nostrii.

Durata de expediere a produselor depinde de stocul aferent. In mod normal in 24- 48 de ore de la confirmarea unei comenzi primiti produsul acasa daca produsul respectiv se afla pe stocul nostru sau la unul din importatori.Daca in anumite cazuri produsul nu se afla pe stoc, un operator va va comunica telefonic sau pe email durata de expediere a produselor comandate.

  • *Livrare: 1-2 zile lucratoare
  • *Durata de livrare a produselor de 1-2 zile lucratoare poate fi oferita in perioadele cu volum scazut de comenzi si in conditii de disponibilitate a produselor. Termenul se poate prelungi pana la 30 de zile conform prevederilor legale de livrare a comenzilor plasate online.

Mentiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea continutul unor colete se fac in momentul livrarii pe AWB sau se intocmeste un proces verbal de constatare, se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamatii ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule. Incasarea banilor se va face de agentul care va livreaza produsele. Valoarea produselor este cea din momentul confirmarii telefonice sau pe mail si nimic altceva in plus.

Important! Nu avem taxe si comisioane ascunse! In momentul receptionarii produselor platiti exact cat v-a fost confirmat la telefon si pe email.

Politica de retur

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun , in termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare.

Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui produs expira in termen de 14 zile de la:

  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun - in cazul in care Cumparatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
  • ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Produs sau a ultimei piese - in cazul livrarii unui produs care consta din mai multe loturi sau piese,

In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea trimite cererea de retur la adresa de email hello@1000deplanuri.ro.

In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv sau pachet in cazul in care produsul se livra cu un alt produs gratuit. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract.

Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la receptia produsului returnat sau dupa primirea dovezii ca produsele au fost expediate catre Vanzator . S.C. THOUSAND PLANS S.R.L. va inapoia prin transfer bancar contravaloarea marfii returnate in maxim 14 de zile.

Rambursarea banilor se va face dupa cum urmeaza:

  • pentru Comenzile achitate cu card online -> prin restituire in contul bancar din care a fost efectuata plata;
  • pentru Comenzile achitate cu Op/ramburs/iTransfer/ Card bancar-> prin virament bancar;

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care un produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea produsului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt .

Conform legislatiei din Romania puteti sa returnati produsele cumparate de pe 1000deplanuri.ro in termen de 14 zile de la cumpararea lor.

Produsul poate fi returnat in urmatoarele conditii :

  • sa nu prezinte urme de asamblare, zgarieturi, lovituri
  • ambalajul etichetele si acesoriile intacte
  • sa nu prezinte semne de utilizare

Exceptari de la dreptul de retragere

Produsul nu trebuie folosit in exterior si sa nu prezinte urme de utilizare sau montaj!
Daca produsul nu corespunde cerintelor clientului se recomanda evitarea utilizarii si montarii lui. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.Legislatia in vigoare se aplica persoanelor fizice. Asadar, dumneavoastra, consumatorul, aveti dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea in sarcina dumneavoastra,a consumatorului, sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.Cu alte cuvinte, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin email sau fax prin care renuntati la produs.

Renuntarea la un produs se poate face doar daca ati achizitionat produsul prin curier.Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (inclusiv ambalajul) si nu prezinta semne de uzura. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de aproximativ 5 zile lucratoare si nu poate depasi termenul legal de 14 zile .Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul.Toate aceste clauze si conditii sunt prevazute in: Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Va rugam sa realizati o solicitare scrisa prin trimiterea unui email la adresa hello@1000deplanuri.ro.

Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative:

Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

Returnarea produsului catre Sc THOUSAND PLANS Srl trebuie facuta prin intermediul unei firme de curierat rapid aleasa de client , exceptie Posta Romana , conform O.U.G Nr.34/2014 Articolul 6 , litera i .

Contravaloare produselor nu va fi returnata inainte ca produsul sa fie expediat de catre client. Contravaloarea produsului se va transfera in baza fisei de receptie si verificare in depozitul THOUSAND PLANS a produsului extpediat de client.

Odata cu lansarea comenzii produsului clientul isi da acordul privind Termenii si Conditiile comerciale si i s-a adus la cunostinta termenul de 14 zile privind returnarea unui produs sau retragerea din contractul la distanta Conform O.U.G Nr 34/2014 Art 6 alin.(1) lit h).

Daca produsul livrat catre client este neconform , prezinta defecte sau este deteriorat contravaloarea transportului este suportata integral de catre SC THOUSAND PLANS S.R.L .

Conditii generale pentru retur:

  • In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, nu se poate returna decat un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
  • Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
  • Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor.
  • In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Acesta clauza se aplica conf. O.U.G Nr.34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G Nr.34/2014
  • In cazul retururilor repetate (peste 3 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului si inregistrarea de comenzi noi.

Returul produselor se poate face doar prin serviciul de curierat rapid. In cazul returului prin curier al unui produs aflat in perioada legala de returnare de 14 zile , costurile de transport sunt suportate de catre cumparator. Curierul va fi trimis de catre THOUSAND PLANS pentru ridicarea returului.

Consumatorul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Costurile de returnare pot sa difere fata de taxa achitata initial, in functie de curierul ales de catre cumparator , de modul de ambalare al produsului, taxa achitata initial de catre client este o taxa fixa , stabilita de catre Sc THOUSAND PLANS S.R.L., diferenta de valoare a taxei de transport fiind suportata de societatea noastra.

Link-uri utile :
ANPC
REGULAMENTUL (UE) NR. 524/2013 AL PARLAMENTULUI SI CONSILULUI EUROPEAN:

Produsele primite defecte
In eventualitatea in care produsul achizitionat este nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs functional, cu conditia notificarii in scris a S.C. THOUSAND PLANS S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului. Daca S.C. THOUSAND PLANS S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul identic, se va restitui contravaloarea produsului.

Conditii generale de returnare

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. THOUSAND PLANS S.R.L. nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Nu ai găsit soluția pentru nelămuririle tale în ghidul nostru?

Dacă soluția noastră va stârnit interesul, vă rugăm să ne contactați

Contactează-ne