Urmărește-ne:

RĂSPUNDEM NELĂMURIRILOR TALE


Acestea sunt întrebările și nelămuririle adresate cel mai des de utilizatori. Dacă nu găsești răspunsul pe care îl cauți, contactează-ne și vom fi bucuroși să soluționăm orice problemă ai avea.

Ce este o cutie 1000 de Planuri?

O cutie 1000 de Planuri este un nou tip de cadou gândit pentru a plăcea tuturor.

1000 de Planuri sunt prezentate sub forma constă unei cutii elegante, acoperită de o copertă exterioară și care conține:

  • 1. Un ghid cu selecția de experiențe organizate tematic - Gourmet, Loisir, Escapade și Unique - din care poți să alegi ce vrei.
  • 2. Un voucher cadou pentru rezervarea experienței dorite (pe care nu este specificat prețul).

Cum se folosește 1000 de Planuri?

Primul lucru pe care trebuie să îl faci este să înregistrezi cutia pe site-ul nostru web pentru mai multă siguranță. Pentru a face acest lucru, urmează pașii pentru înregistrare menționați pe voucher-ul din interiorul cutiei. După finalizare, vei putea vedea toate activitățile disponibile pentru cutia ta 1000 de Planuri, și vei putea accesa toate informațiile privind rezervarea.

Ce valabilitate are cutia mea 1000 de Planuri?

Data voucher-ului tău depinde de data cumpărării. Voucher-ul va avea o valabilitate de 1 an de la data activării în momentul cumpărării.

Cum verific valabilitatea cutiei mele 1000 de Planuri?

Poți suna la numărul nostru de telefon pentru relații cu clienții pentru a obține clarificări în privința oricărei nelămuriri privind cutia ta, suntem bucuroși să te ajutăm.

Este obligatoriu să creez un cont?

Nu este obligatoriu, dar este recomandabil. Poți face rezervarea la un furnizor folosind direct datele de contact care apar în ghid, dar ghidul nu conține toate ofertele, așa că te sfătuim să înregistrezi cutia pentru a putea vedea toate informațiile.

Voucher-ul meu cadou nu este activat. Ce trebuie să fac?

Din motive de securitate, cutiile noastre 1000 de Planuri sunt activate numai după finalizarea achiziției. Această informație este transmisă în sistem și validarea poate dura până la 72 de ore.

Dacă ai o cutie cumpărată de mai mult de 72 de ore și nu este încă activată, scrie-ne un e-mail la office@cutiecadou.ro și atașează dovada achiziționării. Dacă nu ai această dovadă, te rugăm să iei legătura cu punctul de vânzări corespunzător pentru a obține o copie.

Care este asigurarea pentru pierdere și furt și cum funcționează?

Dacă voucher-ul tău s-a pierdut nu îl putem înlocui cu unul nou. 1000 de Planuri îți oferă posibilitatea de a asigura gratuit voucher-ul tău cadou pentru pierdere și furt, dacă voucher-ul cadou a fost înregistrat peplatforma noastră on-line.

Din contul tău, vei putea solicita crearea unui nou voucher care se va genera în PDF pentru a putea fi folosit.

Notă importantă: dacă voucher-ul cadou a fost folosit înainte de solicitarea înlocuirii, înlocuirea nu va fi posibilă.

Cum realizez rezervarea?

Dacă ai primit o cutie 1000 de Planuri, rezervarea se face direct prin telefon sau e-mail cu locația asociată pe care o alegi.

Vei găsi datele locațiilor asociate în ghid. Poți, de asemenea, consulta lista completă în contul tău din 1000 de Planuri. Te sfătuim să faci rezervarea cât mai repede posibil pentru a avea posibilitatea de a alege între mai multe date. Dacă faci rezervarea prin telefon, nu uita să menționezi că ai primit un voucher 1000 de Planuri. În ziua experienței, prezintă voucher-ul cadou pe care îl vei găsi în cutie,

Important: Pentru a efectua rezervarea trebuie să menționezi numărul voucher-ului. NU OFERI NICIODATĂ NUMĂRUL DE CONFIRMARE PÂNĂ ÎN MOMENTUL ÎN CARE PREZINȚI VOUCHER-UL LA LOCAȚIE.

Nu găsesc nimic disponibil pentru a rezerva activitatea dorită. Ce pot face?

Unele dintre entitățile asociate sunt firme mici și persoana responsabilă poate fi ocupată cu prestarea unui serviciu (salon de frumusețe, activități în aer liber...).

Din acest motiv te sfătuim să suni de mai multe ori pe parcursul zilei și să lași un mesaj cu datele tale de contact, dacă nu ți se răspunde, sau să trimiți un e-mail și ți se va răspunde cât mai curând posibil.

Pot rezerva nopți suplimentare pentru a-mi prelungi șederea?

Desigur! Atunci când faci rezervarea online poți rezerva camere suplimentare sau nopți suplimentare pentru a-ți prelungi șederea la locația asociată selecționată, cu condiția ca aceasta să aibă disponibilități. Vei putea rezerva și plăti aceste servicii suplimentare contactând direct hotelul (nopți suplimentare/supliment pentru copii).

Am făcut o rezervare dar a apărut o situație neprevăzută. Cum o pot modifica sau anula?

Anularea sau modificarea se efectuează sunând direct la locația asociată unde ai făcut rezervarea.

Condițiile generale de anulare sau modificare ale acesteia vor fi aplicabile cererii tale. Te rugăm să ai în vedere că perioada minimă pentru anulare este de 72 h înainte, în caz contrar vei pierde voucher-ul.

Îți recomandăm să închei asigurarea pentru anulare, astfel încât, dacă nu vei putea anula sau participa, vei continua să profiți de valabilitatea voucher-ului pentru a face o altă rezervare.

Ce este Bonusul?

Având în vedere că încercăm mereu să oferim oferte cât mai complete și competitive, am introdus conceptul de bonus, care este un supliment pentru îmbunătățirea ofertei pentru un preț special pentru clienții noștri

Nu ai găsit soluția pentru nelămuririle tale în ghidul nostru?

Dacă soluția noastră va stârnit interesul, vă rugăm să ne contactați

Contactează-ne